D365 Customer Services (CRM)

A Microsoft Dynamics 365 Customer Service kulcsa az úgynevezett “ügyintéző élmény”, és ezáltal az ügyfélélmény javítása. A megoldás használatával az ügyfélszolgálati munkatársak  bármilyen csatornán felvehetik az ügyfélkéréseket, egyszerre több munkamenetet tudnak kezelni, több alkalmazással kommunikálnak anélkül, hogy elveszítenék a fókuszt, amely az ügyfelek felmerülő problémáinak gyors, és hatékony megoldását célozza.

A Dynamics 365 Customer Service főbb funkciói

  • Az ügyfelek problémáinak eseteken keresztüli nyomon követése
  • Egy esethez kapcsolódó minden interakció rögzítése
  • Információk megosztása a Tudásbázisban
  • Várólisták létrehozása és esetek átirányítása a megfelelő csatornákra
  • Szolgáltatásszintek (SLA-k) nyomon követése
  • Szolgáltatási feltételek meghatározása jogosultsági rendszer segítségével
  • A teljesítmény és a hatékonyság kezelése jelentéseken és irányítópultokon keresztül
  • Szolgáltatások létrehozása és ütemezése
  • Chat-funkció
  • A beszélgetések kezelése a különböző csatornákon keresztül

kérjen visszahívást

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Név