A Microsoft Dynamics 365 Customer Service kulcsa az úgynevezett “ügyintéző élmény”, és ezáltal az ügyfélélmény javítása. A megoldás használatával az ügyfélszolgálati munkatársak bármilyen csatornán felvehetik az ügyfélkéréseket, egyszerre több munkamenetet tudnak kezelni, több alkalmazással kommunikálnak anélkül, hogy elveszítenék a fókuszt, amely az ügyfelek felmerülő problémáinak gyors, és hatékony megoldását célozza.
A Dynamics 365 Customer Service főbb funkciói
- Az ügyfelek problémáinak eseteken keresztüli nyomon követése
- Egy esethez kapcsolódó minden interakció rögzítése
- Információk megosztása a Tudásbázisban
- Várólisták létrehozása és esetek átirányítása a megfelelő csatornákra
- Szolgáltatásszintek (SLA-k) nyomon követése
- Szolgáltatási feltételek meghatározása jogosultsági rendszer segítségével
- A teljesítmény és a hatékonyság kezelése jelentéseken és irányítópultokon keresztül
- Szolgáltatások létrehozása és ütemezése
- Chat-funkció
- A beszélgetések kezelése a különböző csatornákon keresztül