Támogatás

Egy új vállalatirányítási rendszer vagy CRM eszköz implementásásával, átadásával még nem értek véget a feladataink. 
 
Helpdesk ügyfélszolgálati rendszerünk profi IT-szakemberek, jól átgondolt folyamatok, és több rétegű célszoftverek egysége, amely az esetleges hibák detektálásától azok megoldásáig és a jelentések készítéséig egységesen és proaktívan lefedi a teljes workflow-t. A mai üzleti világban az üzletmenet-folytonosság, és az azt kiszolgáló informatika 7/24 órában történő zavartalan működése alapvető elvárássá vált. De az egymással együttműködő, egyre bonyolultabb technológiai komponensek meghibásodása még a közel 100%-os rendelkezésre állású redundáns rendszerek esetén is okozhat zavart. 
 
Itt lép be HelpDesk rendszerünk, mint a Fits Magyarország magas hozzáadott értékű szolgáltatása a rendszerbe. A normálistól eltérő működést szoftverek jelzik, a hiba elemzését azonban mérnökök végzik, és azonnal beavatkoznak, egészen a probléma elhárításáig.
 
Tudjuk, hogy egy logisztikai, pénzügyi, CRM, vagy számlázó rendszer akár percekre történő leállása is sokba kerülhet. Senki még csak hallani sem akar olyasmiről, hogy nem tervezett leállás, szolgáltatás-kimaradás, adatvesztés. A megelőzésre, és a gyors reagálásra épülő ügyfélszolgálati rendszerünk üzemeltetése robosztus, megbízható, költséghatékony megoldást biztosít minden partnerünknek.
 
Service desk alkalmazásunk könnyen áttekinthető és kezelhető, komplett ügyfélszolgálati rendszer. Ebben partnereink bármikor ellenőrizhetik, hogy az adott probléma kezelése épp hol tart és mikor számíthat annak elhárítására.

kérjen visszahívást

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Név