Microsoft Dynamics NAV

A Microsoft Dynamics Nav a kis- és középvállalatok számára kifejlesztett integrált vállalatirányítási rendszer, melynek segítségével sikeresen támogatható a vállalatműködésének minden területe. A Microsoft Dynamics Nav a szolgáltatások és funkciók gazdag tárházát nyújtja, valamint lehetővé teszi a vállalat összes fontos üzleti információjának rögzítését és felhasználását. Eredményesen használható többek közt az ellátási lánc, a pénzügy és az ügyfélkapcsolat-kezelés terén.

Pénzügy és számvitel

Az üzleti megoldások alapja a pénzügyi folyamatok követése és kezelése. A Microsoft Dynamics NAV pénzügy és könyvelés moduljai tejeskörű megoldást nyújtanak a főkönyv, vevők, szállítók, készletek, tárgyi eszközök, cash flow, analitikus könyvelés és pénzügyi munkafolyamat kezelés területein. A rendszer támogatja a több devizás, tagolt szerkezetű, több telephelyes vállalati működést.

Ellátási lánc kezelés

A Microsoft Dynamics NAV ellátási lánc területeinek használatával átláthatóvá válnak a vállalati logisztikai folyamatok. Az ügyfelek megtartása érdekében mérhető a szolgáltatási szint alakulása, ugyanakkor kontrollálható a készlet optimális mennyisége. A munkafolyamatok tesreszabhatók és ellenőrizhetők, így növelhető az eredményesség. A Microsoft BizTalk Serverre épülő Microsoft Dynamics NAV Commerce Gateway megnyitja a Microsoft Dynamics NAV rendszerét a kereskedelmi dokumentumok vállalatközi elektronikus cseréje előtt, így bonyolult EDI-megoldás bevezetése nélkül csökkenti az élőmunkából eredő hibalehetőségeket és az adatok rögzítésének időigényét.

Gyártás

MD_nav_graph
A Microsoft Dynamics NAV gyártási megoldásai támogatják a tervezési, végrehajtási és elemzési folyamatokat. Az integrált működésnek köszönhetően növekszik a

hatékonyság, a rugalmasság és a folyamatok összehangolásának lehetősége. A kapacitás tervezés és a gyártási költségek kontrollja lehetővé teszi a pontosabb tervezést és az eredményesebb működést. Az egyszerű és a több helyszínes raktárkezelési funkciókkal csökkenthető az átfutási idő, míg a beszerzés és kapacitásigény tervezési funkció segítségével azonnal reagálhat a változásokra. A tervezés történhet a hagyományos MPS/MRP (TV/ASZ) módszerrel, kiindulhat az értékesítési rendelésből, a gyártási rendelésből, vagy a beszerzési igénylésből. Az utolsó pillanatban érkező módosításokat is kezelni lehet, hiszen a gyártás a teljesítési ciklus bármely pontjától kezdve áttervezhető.

A rendszer az üzemi szintű változtatásokat automatikusan érvényesíti a költségek, anyagok és műveletek terveiben. Minden információ teljeskörűen elérhetővé válik a
műhelytől a raktárig. A szállítók saját portáljukkal önállóan kezelhetik katalógusaikat, közvetlen gyári szállítási rendeléseket vihetnek fel és frissíthetik szállításaik időpontját. A rugalmas gyártási és elosztási funkciók nagymértékben segítik a változó piaci kereslethez való gyors alkalmazkodást.

Üzleti intelligencia és riportok

dontes_nav
A Microsoft Dynamics NAV Üzleti analitika funkcióival az operatív adatok gyorsan és hatékonyan üzleti információkká alakíthatók. A megoldás elősegíti a részletes elemzéskészítést, az információk könnyű és gyors eljutását a döntéshozókhoz. A Microsoft Dynamics NAV által kigyűjtött információkat előre meghatározott vagy testre szabott adategységekben jeleníti meg. Az online analitikus feldolgozás angol rövidítése után OLAP-kockáknak nevezett információcsomagok közvetlenül a felhasználó asztali számítógépére érkeznek. Az ismert, Outlookhoz hasonló grafikai felület révén a felhasználó 360 fokos panorámaképet kap az üzleti folyamatokról és gyorsan elkészítheti, ellenőrizheti a különböző grafikonokat, kimutatásokat. A mélyebb megértés érdekében a felhasználók a részletes adatok célirányos elemzését is elvégezhetik. Az Üzleti analitika webes adatmegjelenítőjével a döntéshozók az interneten keresztül bárhonnan biztonságosan és gyorsan elérhetik a Microsoft Dynamics NAV-ban tárolt fontos adatokat.

CRM és vevői kapcsolatkezelés

A Microsoft Dynamics NAV teljeskörű ügyfélkapcsolat-kezelés funkcionalitást biztosít a marketing, az értékesítés és a szerviz tevékenységek támogatására. A CRM – Marketing és értékesítés hatékonnyá teszi a célcsoport kiválasztását, a marketing kampányokat és az értékesítést. A CRM – Szerviz a karbantartási szolgáltatásokat végző vállalatok ügyféladatainak kezelését segíti. A CRM – Értékesítés és marketing segítségével az ügyfelek csoportosíthatók. A kapcsolattartást és a marketingakciókat segítő kérdések lehetővé teszik a kapcsolattartók jellemzését és egyedi igényeik szerinti kezelését. A személyes profilból megtudható információk (számlázási szokások, időpontok, teendőlista) jelentős mértékben hozzájárulhatnak az ügyfélelégedettség növeléséhez.

Felhasználói együttműködés

nav_to_office_small
A felhasználók munkáját és a hatékony együttműködést jelentősen elősegíti az üzleti és irodai alkalmazások intergrált használata. Az Office rendszerek (Excel, Word, Outlook, Sharepoint portál oldalak) használata során – jogosultságtól függően – elérhetővé válnak a Microsoft Dynamics NAV rendszerben lévő információk és adatok.

Egyszerű keresés és gyors elemzés

A rendszerben lévő üzleti, pénzügyi, és logisztikai információk mindig valós idejű, teljes képet nyújtanak a felhasználók számára. Az integrált működésnek köszönhetően a vállalkozás folyamatai áttekinthetővé válnak, megszűnik a dupla adatbevitel és csökkenthető a párhuzamos folyamatok száma.

Pontos bevétel- és költségtervezés

A tervek és a résztervek könnyen áttekinthető, bármikor frissíthető mátrix formában készülnek. A tervezési adatok másolhatók és szabadon felhasználhatók különböző kontrolling feladatok elvégzéséhez. A tervek Microsoft Excel formátumban publikálhatók a munkatársaknak, majd a pontosítva visszakapott változatok importálhatók a Microsoft Dynamics NAV rendszerbe.

Intranetes elérés – Employee Portal

emportal
A felhasználók részére a Microsoft Dynamics NAV Employee Portal modul webes felületen keresztül, a vállalati intraneten biztosít hozzáférést a kritikus üzleti információkhoz. A Microsoft SharePoint segítségével az alkalmazottak közvetlenül a Microsoft Dynamics NAV-ban tárolt, valós idejű adatokat tudják elérni és módosítani. Például az üzletkötők bevihetnek rendeléseket, megtekinthetik az ügyfelek adatait, a beszerzők ellenőrizhetik az árukészletet, a terméktervezők pedig rákereshetnek az anyagjegyzékekre.

Üzleti elemzések

A Microsoft SQL Server 2005 online analitikus feldolgozási (OLAP) funkciói segítségével az Üzleti analitika modul az üzleti adatokat „kockák”-nak nevezett információs egységekbe rendezi. A jól ismert Microsoft Excel Pivot táblában, vagy a Microsoft Outlookéhoz hasonló egyedi kezelőfelülettel az információk megjeleníthetők a képernyőn, ahol könnyen használható eszközökkel célzott, az igényekhez igazodó elemzések készíthetők.

Microsoft integráció

Első pillantásra ismerős kezelőfelületek

A rendszer felhasználói felülete és logikája a Microsoft Office irodai alkalmazások mintáját követi, így használata könnyen és gyorsan elsajátítható. A navigálás és a napi
munkafolyamatok átlátható és ergonomikus felületeken végezhetők el. Az eligazodást részletes on-line súgó segíti, amely saját, személyre szabott tartalommal bővíthető. A Microsoft Dynamics NAV és a Microsoft technológiák együttes és összehangolt alkalmazása egyedülálló módon biztosítja a vállalati rendszerek integrációját. Az együttműködés eredményeként növekszik a működési biztonság és csökkennek az üzemeltetési költségek.

Megbízható információelérés és adatbiztonság

A Microsoft Dynamics NAV könnyen illeszkedik a meglévő Microsoft alkalmazásokhoz és együttműködik a fontos háttérrendszerekkel. A Microsoft SQL Server és a Microsoft Dynamics NAV Database Server adatbázis kezelők biztosítják az adatkonzisztenciát és a biztonságos, gyors információelérést.

Nyílt és biztonságos platform

A Microsoft Dynamics NAV megoldás rugalmas fejlesztői környezete és felépítése révén könnyen testreszabható és gazdaságosan üzemeltethető. A rendszer alkalmazkodik az üzleti folyamatokhoz, az adott igényekre méretezhető és skálázható. A vállalkozás változásaival és bővülésével együtt fejlődik.

A szervezet erősségeire építő megoldás

A Microsoft Dynamics NAV nyitott architektúrája lehetővé teszi, hogy a Microsoft hivatalos megoldáspartnerei a sztandard rendszert az Ön vállalatának üzletmenetéhez igazítsák. A Microsoft az egyetlen globális szoftverszállító, amely helyi partnereinek teljes szabadságot biztosít annak érdekében, hogy megfeleljenek az ügyfelek konkrét igényeinek, mivel partnereink az üzleti logika teljes forráskódjához hozzáférnek.
Gyors és költséghatékony bevezetés

Szakértő és tapasztalt partnereink Önnel szorosan együttműködve, bevált módszertannal és eszközökkel végzik a rendszer testre szabását és bevezetését. Az integrált megoldásnak köszönhetően vállalati adatai mindig pontosak, naprakészek és megbízhatóak lesznek. A Microsoft Dynamics NAV bevezetése történhet több lépcsőben is. Az alapfolyamatok és funkciók (számlázás, költségkalkuláció, könyvelés és készletgazdálkodás) indulását követően a vállalat növekedésével és igényeinek bővülésével összhangban szabadon bővíthető a rendszer. A bővítéssel integrálható az ügyfélkapcsolatok kezelése, a termelésirányítás, a disztribúció, az elektronikus kereskedelem és az üzleti analitika. A Microsoft Dynamics NAV rendszerhez partnereink kiváló oktatási és továbbképzési programokat és folyamatos támogatást biztosítanak.

Többet szeretne tudni a Microsoft Dynamics Navision programról? Kérjen visszahívást!

Név

E-mail cím (opcionális)

Telefonszám

Megjegyzés (opcionális)