Liquido CRM - Ügyfélkapcsolat Kezelő Szoftver

A CRM az angol Customer Relationship Management kifejezés rövidítése, amelyet magyarul ügyfélkapcsolat-kezelés néven szoktunk emlegetni. A CRM szoftver célja, hogy a cég partnerei felé irányuló folyamatokat támogassa, illetve hogy jelenlegi és potenciális ügyfelekkel kapcsolatos információkat tárolja.

lqcrm

A CRM biztosítja az ügyfelek folyamatos igényfelmérését, az igények legmegfelelőbb kiszolgálását, mindezek eredményeképpen a termékek és szolgáltatások hatékonyabb eladását teszi lehetővé. Az ügyfél elégedettség és azon túlmenően az ügyfél lojalitás egyik elengedhetetlen feltétele, hogy a vállalat egységes, teljes képet kapjon minden egyes ügyfélről.

Mivel napjainkban egy cég munkája során sok ügyféllel tartja a kapcsolatot, előfordulhat, hogy több kolléga foglalkozik ugyanazzal az üzletféllel vagy projekttel. A hatékonyabb, átláthatóbb információáramlásért és a naprakész adatbázisért fejlesztettük ki a Liquido CRM rendszert.

Kiknek ajánljuk a CRM rendszer használatát?

Azoknak a cégeknek ajánljuk a Liquido CRM- rendszert, akik

  • szeretnék hatékonyan lebonyolítani marketingkampányaikat
  • pontosabban szeretnék látni várható bevételeiket illetve kiadásaikat
  • naprakész adatokat szeretnének látni munkatársaik munkájának eredményeiről
  • ahol több munkatárs is kapcsolatban áll az ügyfelekkel
  • fontos számukra az ügyfelek megtartása és elégedettsége.

A Liquido CRM rendszer moduljai

Ügyféladat-nyilvántartás

A Liquido CRM-rendszer bármennyi ügyfél adatát képes elraktározni, és azonnal elérhetővé tenni. Az ügyfelekkel kapcsolatos összes esemény is tárolható és előkereshető, így a kereskedő azonnal személyesebb kontaktust tud kiépíteni, fenntartani.

Értékesítés

Látogatás- és ügykövetés: a program lehetőséget ad az értékesítési vezetők számára, hogy beosztott értékesítőinek munkáját figyelemmel kísérje. Az értékesítők az ügyfél nevének, látogatás időpontjának, ajánlattételnek és ezek teljesülésének rögzítésével lehetőséget nyújtanak az értékesítés lépéseinek folyamatos nyomonkövetésére az első érdeklődéstől egészen a szerződés megkötéséig.

Az értékesítési folyamatok eredményességének kimutatására jelentések diagramok szerkeszthetők a rögzített adatok segítségéve, melyekkel levonhatók a következtetések és tanulni lehet a jövőre nézve.

Ajánlatkérés és szerződés

A Liquido CRM-ben eltárolt standard dokumentumok találhatóak, melyek előre megírt ajánlatkérő- és szerződésminták. Az értékesítő a sablonok használatával időt takaríthat meg, hatékonyan és gyorsan végezheti munkáját.

A szoftver lehetőséget ad a termékek egyedi árajánlat kalkulációinak elkészítésére, melyekhez segítséget nyújt a hasonló méretű és szegmensű ügyfelek korábbi adatainak visszakeresése.

Az engedélyeztetési modul kialakításával a programban lehetősége van az értékesítőnek az előzetes útvonalterv rögzítésére, amelyet majd a területi vezető hagy jóvá. A vezető nem csak az útvonaltervet, hanem a szerződéseket és az ajánlatokat is engedélyezheti vagy elutasíthatja.

(A Liquido ügyfélkapcsolat-kezelő rendszerrel nyomonkövetheti az ügyfeleit felkereső konkurens vállalatok tevékenységeit és árajánlatait. Ezen adatok birtokában könnyebben részt vehet az árversenyben illetve nagyobb esélye van ügyfelei megtartására.)

Miben segíthet még a Liquido CRM az Ön cégének?

Mindig naprakész adatbázis különféle keresési és szűrési lehetőségekkel:

  • Levél, fax, e-mail, üdvözlőlap küldése
  • Ügyfelekről készített feljegyzések, elemzések, szegmentálások
  • Előre megszerkesztett szerződésminták tárolása a rendszerben
  • Naptár, amelyben láthatóak az ügyféllel kapcsolatos tevékenységek
  • Kalkulációk készítése.

A szoftverben az alábbi felhasználói szinteket különböztethetjük meg:

  • értékesítő
  • területi vezető
  • marketinges
  • backoffice

Többet szeretne tudni a Liquido CRM rendszerről? Kérjen visszahívást!

Név

E-mail cím (opcionális)

Telefonszám

Megjegyzés (opcionális)