Helpdesk

Ügyfélszolgálatunk szakmai segítséget nyújt partnereinknek minden helyzetben.

Ügyfélközpontú szemlélet

Csapatunk kiváló minőségű megoldásokat nyújt, melyek által vállalkozása egy modern ügyviteli szoftverre építheti az üzleti folyamatait. A rendszeres kommunikáció révén állandó kapcsolatban állunk Önökkel és folyamatos támogatást nyújtunk.

Dinamikus rendszerfejlesztés

Felismerjük az Önök változó igényeit, és azonnal reagálunk rájuk. Az igényeknek megfelelő, praktikus megoldásokat kínálunk. Testre szabható moduljaink teljes körű megoldást nyújtanak a vállalat irányítás minden területén.

Szakértő csapatunk

Innovatívak vagyunk, folyamatosan keressük annak lehetőségét, hogy miként lehetne még hatékonyabbá tenni a folyamatokat.
Szolgáltatásunkért teljes körű szakmai felelősséget vállalunk.
Garantáljuk az ERP rendszer védelmét, folyamatos fejlesztését, a jogszabályi változások követését.

  • A támogatás tevékenység célja a pillanatnyi segítségnyújtás, egy-egy feladatban a továbblépés segítése
  • Programhasználati bizonytalanság esetén segítségnyújtás
  • Bizonyos szituációkban használható megoldások hatásainak egyeztetése
  • Információ visszakeresésben segítségnyújtás
  • Hibaleírás egyeztetése
  • Online támogatás távoli asztal segítségével
  • Helyszíni rendszeres vagy eseti konzultáció (a támogatási szerződés keretein belül)
  • Új felhasználó betanítása személyre, cégre és folyamatra szabott oktatási segédanyag elkészítésével (szerződéses viszonyban és esetenként is)
  • A cég ERP rendszeren belüli és kívüli gazdasági folyamatainak átvizsgálása, felkészítése a rendszer bevezetésére
  • Hózáráskor, leltározáskor intenzívebb rendelkezésre állás

Többet szeretne tudni a Helpdesk szolgáltatásunkról? Kérjen visszahívást!

Név

E-mail cím (opcionális)

Telefonszám

Megjegyzés (opcionális)

Támogatási szolgáltatásaink

Telefonos ügyfélszolgálat hétfőtől péntekig 08:00 - 16:30

Távoli felügyelet és támogatás

Helyszíni támogatás/javítás

Alkalmazás felügyelet és szakmai támogatás

Rendszer-üzemeltetés